Comunicació
#Batxillerat i formació professional, #Primària, #Secundària obligatòria, @Altres continguts, N3. Recursos materials i tecnològics - Eines d’aula
Joan Alemany Flos – eXplorium (La Garriga)
Marc Guinjoan Francisco i Laura Morera Úbeda – eXplorium Serveis Educatius, Universitat Autònoma de Barcelona
Jacobo Vilella Vilahur
La programació és una disciplina que ens permet treballar molts aspectes fonamentals de les matemàtiques. A part del context propi del problema que es vol resoldre (de geometria, de teoria de nombres, etc), s’usa constantment la lògica, l’estructuració del pensament i el rigor.
eSeeCode (www.eseecode.com) és un llenguatge de programació de lliure accés pensat per ser portat a classe en diferents etapes escolars per treballar aquests conceptes. El seu disseny permet afrontar la programació des de diferents punts de vista, des d’una programació totalment visual, fins a escriure codi concret en llenguatge de programació formal.
En aquesta presentació parlarem dels aspectes que tenen en comú la programació i les matemàtiques i per què és necessari que els professors de matemàtiques portin aquesta disciplina a classe. També mostrarem casos reals d’alumnes i experiències didàctiques realitzades amb eXplorium.
On? Aula IA
Quan?13/07/2016 (10:30 - 11:00)
Les reserves en línia no estan disponibles per aquest esdeveniment.